Hae
Palasia Arjestani

Sisulla.

Kroppa alkaa olla näin loppuviikosta aika tyhjä ja väsynyt. Sinänsä mielenkiintoista, että nesteet on alkaneet hävitä kropasta, mut paino on edelleen melko mielenkiintoisissa lukemissa. Joko nestettä on edelleen ja kuvittelen sen olevan läskiä tai sitten olen tosiaan onnistunut syömään itseni lihavaksi seillä ja parsakaalilla 😀 Tällä hetkellä on tosi vaikeeta hahmottaa, että missä mennään, mikä on nestettä ja mikä vielä poltettavaa rasvaa. Eihän tässä enää paljon rasvaa kerkeä kropasta poltella, mut yritetään kuitenkin.

Eilen salilla takajalkoja, vatsoja ja ihan silkalla sisulla tehty intervalli. Jalat oli aika raskaat, mut kyllä ne pakottamalla sai vispaamaan melkoista vauhtia 🙂 Lyhkäsillä palautuksilla ja kunnon rutistuksilla tein jokaisen toiston. Sarjoja välissä lihojen jännittelyä ja venymistä.

1a. Takareidet maaten 3x
1b. Askelkyykkykävely kp 3x (pitkällä askeleella)
2a. Takajalat istuen 2x
2b. Suorinjaloin mave kp 2x leveällä/kapealla

Vatsoille abcoasteria ja rutistuksia aaltopenkillä. Intervallin väänsin perinteiseen tapaan crossarilla ja päälle vähän matolla köpöttelyä ja venymistä. Tällä hetkellä mikään ei tunnu paremmalta kuin kunnon venyttely!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.