Hae
Palasia Arjestani

Puolikuntoisena, mutta täyspäisenä.

Höh, tää selkä vaan ei parane. Yök sanon minä. Vihaan eniten selkäsärkyjä, niiden kans vaan ei voi elää, mut nyt taitaa olla pakko. Kertaalleen on jo alaselkä hierottu ja olen venyttänyt itsäni joka päivä. Issiaskin tuli tervehtimään eilen töissä. Kiva kun kävit, vielä kivempi jos lähtisit etkä tulis koskaan takaisin…

Niin kuin kerroin niin treeneistä on ollut jokusen päivän motivaatio vähän hukka teillä. Mut on aikanaan opetettu treenaamaan niin, että jokainen sarja tehdään viimeiseen maailman tappiin asti. Nyt tämä asia tulee muuttumaan tai on oikeastaan muuttunut jo. Epäilen vahvasti, että nämä ajoittaiset motivaatiopulat ja kropan ihmeelliset oireilut johtuvan äärimmilleen vietyjen treenien aiheuttamasta hermoston ylikuormittumisesta. Tuskinpa naturaalikroppa ihan kaikkea kestää.. Nyt olen himmannut vähän tahtia ja treenipainoja(kin). Päätän ennen treenin aloittamista mihin toistomääriin pyrin ja teen tasasarjoja ja vasta viimeisen sarjan teen loppuun saakka. Katsotaan mitä tällä systeemillä tapahtuu vai tapahtuuko yhtään mitään 🙂

Torstaina melkein jätin salitreenit kokonaan väliin. Ei vaan huvittanut yhtään. Loppujen lopuks päätin lähtee tekemään edes pienen kahvakuulajumpan. Innostuin sit kuitenkin tekemään ihan kunnon treenin rinnalle, hauiksille ja olkapäille.

1. Vinopena kp 5*10-13*18,5kg
2. Ristitalja yläviistoon 3*12*20 lbs
3. Penkki kp 3*10-12*18,5kg
4. Vipunostot sivulle istuen kp 4*15-17*4kg
5. Vipunostot ylös kp 3*15-18*4kg
6. Hk kp vinopenkillä 3*9-11*8,5kg
7. Hk scott mutkatangolla 3*10-12*20kg
8. Tuplahauis ristitaljassa 3*15*20 lbs

Tasasarjojen tekeminen mahdollistaa kohtuullisen lyhkästen palautusten pitämisen ja kauhea pumppihan siitä seuraa! Painot toki tippuu taas entisestään, mut jos tuntuma on bueno ni ihan vi*un sama. Kyl ne painotkin alkaa tosta pikku hiljaa hilautua ylös päin kun vaan saan kunnolla ideasta kiinni.

Perjantaiks olin varannut jalkahieronnan meidän salin hierojalta. Aika paljon hän keskittyi alaselkään ja reisien ulkosyrjiin, jotka oli totaalisen jumissa… Perhana että koski!!! En tiedä sit ärtyikö alaselkä hieronnasta vai mikä siinä on, mut aika kipiä on ollut eilen ja tänään. Kohta on lähdettävä lääkäri-sedän vastaanotolle jos ei lopu tämmönen pelleily!

Eilen töiden jälkeen salille. Ei olis taaskaan huvittanut 😀 Mulla on joku laiskuustauti. Aikani siinä miehelle kiukuteltuani päätin väsätä sellaisen etureisitreenin, joka ei kauheasti kävisi selän päälle. Vatsoja vielä vähän siihen päälle ja venyttelyä myös!

1a. Prässi kapealla 4*10-13*120kg
1b. 4*9-10*20kg
2. Bulgarialainen kp kyykky 3*10*11kg/käsi
3. Reidenojennus 2*10*30kg/ 2*12-14*20kg
4. Vatsat vipuvarsikoneessa 4*15*15kg
5. Vinot vatsat aaltotuolissa 3*16*bw

Tein supersarjat vajaan minsan palautuksella. Alko hapottamaan aika lailla toisiks vikassa sarjassa ja viimenen oli jo kyl yhtä tuskaa, mut niinhän sen pitääkin olla! Ojennukset kunnolla puristellen ja vatsatkin tein niin megapitkillä rutistuksilla ja lyhkäsillä palautuksilla, että olivat ihan tulessa. Mii häpi 🙂

Hah, illalla repästiin pieni herkutteluhetki! No hei, välillä pitää vähän herkutella niin jaksaa 😀 Ostettiin prismasta vaniljajätksiä, kinuskikastiketta ja suolapähkinöitä. On muuten megaherkullinen kombo! Suosittelen testaamaan 😉 Pääruuaksi tempasinkin sit pizzan. Kerrankin oli hyvä pizza. Joutuu samasta paikasta tilaamaan toisenkin kerran.

Hei, laitoin muuten tohon oikeeseen palkkiin kyselyn, että jos luet blogiani anonyyminä etkä ole kirjautunut lukijaksi niin jospa klikkaisit siitä. Olis kiva tietää kuinka paljon täällä käy jengiä lukijoiden lisäksi!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.