Hae
Palasia Arjestani

Uudelle kymmenluvulle!

Ehtoota! Mites teidän keksiviikko on sujunut? Meillä oli tänään mimmin 1-vuotis neuvola, vähän myöhässä tosin, mutta oltiin ”oikean” ajan aikaan kipeenä 🙁 Nyt on selkeästi tytön kasvu hidastunut. Ei veny enää niin järkyttävällä tahdilla kuin ennen. Tänään neidillä pituutta 79,5cm ja painoa 10,3kg. Niin ja ne rokotukset…. Aika helpolla selvittiin niiden pistosta, mutta tää loppupäivä onkin ollut aika tuskaista. Tyttö heräsi päiväuniltaan huutaen ja pistokohdat on selkeästi tosi kipetä, kun ei halua enää kävellä. Jää vain kököttämään yhteen paikkaan ja huutaa kunnes otetaan syliin. Voi rassukkaa 🙁

Tomaattirohmu syö meidän kaikki tomskut.

 Mä oon käynyt vähän ylikierroksilla koko tän päivän. On ollut kaikenlaista hässäkkää, ohjelman tekoa ja itkeskelevä lapsi vielä siihen kaupan päälle. Tuntui jo salille mennessä etten saa itseäni rauhottumaan. Oli vähän semmonen vieterijänis olo 😀 Pitkään mietin, että uskaltaisinko laittaa kyykkyyn tänään jo 80kg kun viime viikolla tein nelosen seiskaviidellä. Päätin etten saa itteäni rauhottumaan mitenkään ilman kunnon ärinärähinä-sarjaa ja ei muuta kuin 80 kiloa tankoon ja kyykkyn alas!

EB:n tiimipaita ja perinteisen jalkapäivähousut.

 Päivän treeninä siis koivet kokonaisuudessaan. Tahtoo mahtis pussireidet!

1. Kyykky 5x
2a. Takareidet maaten 3x
2b. Askelkyykkykävely painojen kanssa 3x
3a. Takareidet istuen 3x
3b. Pallokyykky levypaino sylissä 3x
4. Pohkeet seisten koneessa kunnon venytyksellä

Enpä muista millon olisin kyykännyt 80 kilolla! Kolmonen sillä meni tällä kertaa, mut ens kerralla sit vähän enemmän 😉 Vaihtelin liikkeiden paikkaa tähän treeniin, koska yksi jos toinenkin paikka oli varattuna. Mä en koskaan viitsi jäädä odottelemaan johonkin laitteeseen pääsyä vaan siirryn seuraavaan liikkeeseen tai keksin tilalle jotain muuta. Pohkeita oon tykästynyt nyt tekemään muutaman sekunnin venytyksellä ja yläasennossakin supistan pari kolme sekkaa. Hyvin saa ainakin tuntuman pohkeisiin! Mun jalkatreenit on aika vauhdikkaita. En siis pidä kauheita taukoja sarjojen välissä. Kyykky on ainoa missä parissa ekassa sarjassa huilaan vähän kauemmin ja siinäkin vikat sarjat mennään lyhkäsillä palautuksilla. Hikeä puskee ja sykkeet nousee. Toivo elää että rasvaakin palaa samalla. Mahasta kiitos! 🙂

Kyykkyyn valmistautunassa (vika sarja).

Happea sisään ja vatsa tiukkana.

Niin alas kuin pääsee! Meen oikeasti vielä alemmas kuin mitä tässä kuvassa näkyy.

Koko ajan keskivartalo tiukkana ja vaikka silmät kiinni ylös 😀
 Sit vähän takajaloille runtua 🙂

Takareisiä maaten.

Vatsa tiukkana ja pylly tiukkana, puristaa takareisillä.

Pallokyykkyä superina istuen koukistusten kanssa.

Ja alas asti! Tässäkin saa erilaisen tuntuman vaihtelemalla jalkojen asentoa.
 Parit pukkariposet treenin päätteksi, of course!

Moi 🙂
Nää olis mun reidet.

Olisko ne kasvaneet viime viikosta??? 😀

Kotona peilistä näytti tältä 🙁
Eipä paljon naurattanut…

päivän ruokakuva; parsakaalia ja jauhelihaa. Tylsää mut minkäs teen..

 Raeruohotkin laitoin tänä vuonna ihan ajoissa 😀 Mulla olis täällä kotona vaikka mitä projektia taas suunitteilla, pitäis vaan alottaa ne. Ja lopettaa 😀

Tänään tulee taas Rakas, sinusta on tullut pullukka! Kuka seuraa? Mä oon ihan koukussa. Siihenkin 🙂

11 kommenttia

  1. Anonymous kirjoitti:

    wau, hyvältä näyttää!!! 🙂

  2. Katarina kirjoitti:

    Näyttää hyvältä!!!

  3. Kerttu kirjoitti:

    No kasvaahan ne reiskat Jonna, tsemiä! <3

    • Jonna1983 kirjoitti:

      No juu, ne tuntuu ottavan treeniä vastaan paremmin kuin muut lihasryhmät mut koskaan ei voi olla liian tyytyväinen 😉

  4. Kerttu kirjoitti:

    Miehä kiriottelin kan, että kyllä sitä reittä ja peppua pittää olla! 😀

  5. Piitu La kirjoitti:

    Hienot on reiden kaaret sekä edessä, että takana… etenkin takareisissä on hienosti pattia 🙂 Itse täällä kateellisena katson, kun mun reidet vaan surkastuu, nyyh :'( Mutta odottakaas kun pääsen jalkoja kurittamaan… sitten saattaa Gymiltä kuulua ähkäisy jos toinenkin 🙂

    • Jonna1983 kirjoitti:

      Takareidet on kyllä nyt ottaneet treeniä itseensä. Ennen raskautta oli vaan kuopat niiden kohdalla! En mä mielestäni mitään ole eri tavalla tehnyt mut tuntuma on kyllä nykyään parempi kuin ennen :)Äkkiä ne muskulat sieltä palautuu kun pääset taas rankaisemaan jalkoja kunnolla! Pistä Sepi punastumaan 😀

  6. Monna kirjoitti:

    Hiton hyvän näkönen treeni taas ollut! Ja ihanaa lihasmuotoa on pebassa ja jaloissa!Mä katon kans tota Rakas, sinusta on tullut pullukka!! 😀 Haha, ihan huippu!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *