Hae
Palasia Arjestani

Jännän äärellä

Processed with VSCO with a6 preset

Tänään on sitten se päivä, jolloin päätin aloittaa treenaamaan olkapäitä pikku hiljaa. Ihan kevyillä kuormilla ja alkuun hyvin lämmitellen. Paljon lihashuoltoa treenin alkuun, väliin ja loppuun. Mun yläkroppa on kohta ihan riuku, kun en ole kunnolla pystynyt sille mitään tekemään aikoihin. Heti kun olen päässyt vauhtiin niin olkapää on kipeytynyt. Aloittelin tänään olkapään treenit ihan kuntosalilla jolloin ei ainakaan mitään repiviä liikkeitä tule missään vaiheessa. Metconeissa pusken itseni aina äärirajoille ja voi olla ettei olkapää kestä nimenomaan sitä. Jospa se kestäisi tällaista vähän rauhallisempaa treenaamista.

Viime lauantaina käytiin koko perheen voimalla salilla. En usko, että tätä olisi aikaisemmin tapahtunut! Mies oli ihan hermona jo ennen lähtöä, mutta hermoilut osoittautuivat täysin turhiksi. Tyttö käyttäytyi kuin pieni enkeli. Powerfitillä on kiva lapsiparkki, jossa on leluja, dvd-laitteet ja onpa siellä penkki ja kuntopyöräkin minikoossa 😀 Hauskan näköinen oli meidänkin tyttö penkkiä veivatessaan! Treenattiin miehen kanssa jalkoja ja se mokoma naureskeli vaan mulle. En kuulemma osaa enää keskittyä tekemään liikkeitä lihaksella vaan runttaan vaan menemään. No kas kun ei ole paljon tarvinnut hidastella, puristella ja fiilistellä viime vuosina! Lihasmuisti on kuitenkin hyvä ja jokainen sarja oli toinen toistaan parempia. Odotin kuumeisesti, että pääsen kyykkäämään ja loputtoman piinaavien sarjojen jälkeen oli mun vuoroni loistaa 😀 Kyykkäsin parhaan sarjan 7 x 75kg! Ens kerralla taas käsiksi vähän isompiin rautoihin.

Processed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 preset

Olen kuntouttanut olkapäätä lähinnä kuminauhajumpalla sekä vahvistamalla hellästi rintaa sekä takaolkapäitä. Tänään tein jo vähän sivuvipareita, takaolkia lisää sekä shoulder pressejä. Jos tämä tästä kuntoutuu niin suunnitelmat tulevaisuutta varten ovat jo valmiina.


Tämä kyykkyvideo on viime keskiviikolta. Kivasti olen nyt kyykkäillyt kaksi kertaa viikossa!

Arvaattekos mitä olen suunnitellut treenirintamalle? 😉 Toivottavasti te olette pysyneet kunnossa!

4 kommenttia

  1. Laura kirjoitti:

    Susta tulee painonnostaja eiku voimanostaja ni kuiteskin ja mies alkaa valmentaa! 😆

    • Jonna kirjoitti:

      Uu, ei ollenkaan huono idea 😀

      • Laura kirjoitti:

        Ei oikein arvattu kuitenkaan? Toivottavasti löytyy joku mielekäs homma ja semmonen että paikat pysyy kunnossa! Pidän peukkuja!

        • Jonna kirjoitti:

          Ei, ainakaan vielä 😉 Voimajutut mua kiinnostaa kovasti, mutta täytyy toi olkapää hoidella ensin kuntoon!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *