Hae
Palasia Arjestani

Elävien kirjoissa jälleen!

Kuvassa Lori Steele. Kuva www.siouxcountry.com.

Jee, flunssa alkaa olla pikku hiljaa taas selätettynä. Sunnuntaina kävin jo tekemässä kevyen 45 minsan lenkin koiran kanssa ja otin muutaman sarjan näitä vatsoja siihen päälle. Yllättävän raskaita on noi vatsat tehdä! Massu aivan tulessa kolmen setin jälkeen. Laskin aina ton neljän liikkeen kombon yhdeksi toistoksi ja toistoja taisin tehdä 6-8.

Eilen päädyin jo salille! Otin kevyttä pumppailua etureisille ja selälle ja pikkusen olkapäitäkin. Etureisille tein ojennuksia, prässiä ja etukyykkyä. Painot noin 60% normipainoista ja toistot 12. Palutukset pidin aika pitkinä. Selälle otin ylätaljaa kapealla, vipuvarsisoutua, vipuvarsivetoa ja kulmasoutu käsipainolla. Olkapäille sivuvipareita käsipainoilla ja taljassa. Siinäpä se sit olikin. Tänään samanlaista pumppailua takareisille, pohkeille ja rinnalle. Kädet jätän nyt pumppaamatta, kun treenaan ne kuitenkin sit keskiviikkona jo ihan normaalisti.

Tämmöttiis tälle suunnalle! Nyt tauriinin ostoon..

4 kommenttia

  1. Anonymous kirjoitti:

    Hei, osaisitko sinä sanoa pitääkö joka treenin jälkeisenä päivänä olla paikat kipeenä? Ihmettelen vaan kun ensin oli lihakset arkana seuraavana päivänä, mutta nyt kun toisen kerran samoja lihaksia tekee niin ei tunnukaan mitään vaikka yhtä rankasti reenaa 4x/vk, että mistä moinen johtuu, onko se normaalia tms.?

  2. Unelma Säleikkö kirjoitti:

    Kiva että olet päässyt taas terveiden kirjoihin:) Kiitos hyvistä linkeistä, tsekkailin muutaman ja täytyy joskus ajan kanssa katsoa ne vielä tarkemmin läpi.

  3. Jonna1983 kirjoitti:

    Anonyymi: Ei mun mielestä tarvitse. Kyllä sen treenatessa tuntee, jos liike menee oikeaan lihakseen! Seuraavan päivän kipu johtuu tietääkseni lihaksiin kertyneistä maitohapoista ja lihaskin tottuu aika nopeasti tiettyyn liikkeeseen/painoon ja toistomäärään. Siksi kannattaa pyrkiä progressiiviseen treenaamiseen. Näin lihas saa koko ajan uutta ihmettelemistä ja kasvaa entisestään ;)Mulla kipeytyy lähinnä noi suuremmat lihasrymät eikä joka kerta nekään. Muistat vaan joka treenissä antaa lihaksille uutta ärsykettä niin kyllä ne siitä kasvaa ja todennäköisesti kipeytyyvätkin! UnelmaS: ollos hyvä 😉 Varsinkin noissa Charles Glassin videoissa on todella hyviä vinkkejä treeniin! Aika guru äijä se Charles 🙂

  4. hazu kirjoitti:

    Jees, kiitti vastauksesta. Oli vaan kiva aina tuntea seuraavana päivänä että edellisenä on tullut tehtyä jotain ja siitä tiesi varmasti että liike on mennyt oikeeseen lihakseen. Jotkut liharyhmät on kyllä sellaisia että en vieläkään ole varma tunnenko sen tekevän töitä – ehkä sen sitten näkee paremmin jopa silmällä kun läsikerrosta pudottaisi. Sory, nimimerkki unohtui edellisestä eli olen se anonyymi tuolla :DKiva lukea blogiasi, siitä saa aina roimasti treenimotivaatiota itekin!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.