Hae
Palasia Arjestani

Hermotushommia eli salilla mun kanssa! (+arvonta)

hermotushommia

Tsau tyypit! Meitsi on täällä vaihteeksi flunssassa. Taitaa olla jo kolmas vai neljäs kerta 2,5 kk sisään. Mulla oli tytön mennessä päiväkotiin elämänvaihe jota en muistele lämmöllä. Olin tuolloin koko ajan kipeänä ja luulin ettei sellaista tarvitse kokea enää koskaan. Pakko sanoa, että huonolta näyttää tällä hetkellä. En ymmärrä mikä mun vastustuskykyä vaivaa. Tai no, ymmärrän kyllä ja tilannetta selvitellään koko ajan. Tänään kävin viimeksi lääkärillä, verikokeissa ja röntgenissä. Jos vanhat merkit toistuvat niin kaikki tulokset on puhtaita ja mulle sanotaan taas, että ei auta kuin sairastaa. Niinpä niin. Tällaisissa tilanteissa sitä alkaa vaan jo pelkäämään oman mielenterveytensä lisäksi työpaikan puolesta vaikken toki tilanteelle mitään mahdakaan.

Salitreeneistä tulee nyt tietenkin taukoa, mutta ruokavalio on ja pysyy. Harvinaisen helppoa on muuten olla mättämättä niitä järjettömiä ”flunssaherkkuja” nassuunsa, kun on ruokavalion runko jota noudattaa. Ei ole edes tehnyt mieli jäätelökipolle! Vaikka en tällä hetkellä pysty kuin istumaan sohvalla ja haaveilemaan urheilusta niin mulla on näyttää teille vähän aikaa sitten kuvattu treenivideo! Tällä hetkellähän yritän treeneissä vain ja ainoastaan saada kropan heräämään muuttuneeseen treenisysteemiin ja lihakset hermottumaan uudestaaan. Selkää ja jalkoja on ihan unelma treenata, koska ne vastaavat treeniin ihan niin kuin ennen vanhaan. Muut lihasryhmät laittavatkin sitten ihan kunnolla hanttiin. Varsinkin olkapäät! Noh, uskon että sitkeä työ palkitaan vielä jonain päivänä 😉 Satuin muuten voittamaan duunikaverin kanssa 6 kk ilmaiset treenit tammikuussa avattavaan Fit Tammistoon! Vaikuttaa varsin pätevältä salilta ja on ihan hyvällä paikalla välimatkoja ajatellen. Itse asiassa ihan mun ”vanhan” salin eli crossfit Vantaan vieressä 🙂

Alla teille siis treenivideo katseltavaksi. Toivottavasti tykkäätte! Mun kanavalle muita videoita tsekkailemaan pääset tästä. Muistahan tilata myös kanava, se ei maksa mitään 😉

Heitä kommenttilootaan kommenttina vaikka sun lempitreenisi niin osallistut kahden I love me -messujen lipun arvontaan. Arvon yhdelle henkilölle kaksi lippua! Yksi lippu oikeuttaa messuiluun yhtenä päivänä. Arvontaan voit osallistua keskiviikkoon 18.10 klo 18 asti. Muista jättää kommenttikenttään toimiva sähköpostiosoite palkinnon toimittamista varten. Se ei näy muille!

49 kommenttia

  1. Henna kirjoitti:

    Salireeneistä selkä ja olkapäät. Salin ulkopuolella sykettä nostava maastopyöräily ja mieltä rauhoittava vaellus.

  2. Heidi Zeus kirjoitti:

    Kyykyt ja olkapäät. 😊

  3. sarppa kirjoitti:

    Sulkkistreenit

  4. Sonja kirjoitti:

    Lempitreeni, tää on vaikeeta, itse kun treenaan crossfittiä niin on niin paljon kivoja. Rinnallevedosta ja valakyykystä ainakin pidän 😀

  5. Salla kirjoitti:

    Jalat tai myös rintatreeni toimii aina! Jalkatreenit on sellasia pelottavan motivoivia joka kerta!
    Olis mahtavaa päästä messuille, en oo aiemmin ollut..

  6. S kirjoitti:

    Ylivoimaisesti jalkatreeni!

  7. Maria kirjoitti:

    Aikaisemmin olen inhonnut jalkatreenejä, mutta nykyisin ne on lempi treenejä. Samoin kehonhuolto joka on jäänyt pidemmän aikaa väliin, olevinaan kiire ja milloin mitäkin teko syitä, niin nyt olen vihdoin alkanut taas huoltaa kehoa.

  8. Miia kirjoitti:

    Lentopallotreenit! 🙂

  9. tyttönen kirjoitti:

    jooga

  10. miranda kirjoitti:

    Kunnon juoksulenkki, 7-10 km, tietää tehneensä, muttei pitkästy 😆. Salilla jalkatreeni 😂

  11. Essi kirjoitti:

    Lempparitreeni on pitkä juoksulenkki tai salilla selkätreeni. 🙂

  12. mariem kirjoitti:

    Vanha kunnon pakaratreeni ja olkapäät myös kivat!

  13. Ida kirjoitti:

    Lempitreeni on hauis ja jalat 🙂 mukana arvonnassa:)

  14. Ellimm kirjoitti:

    Rinta ja hauis salilla, sen jälkeen ehkä bodybalance 👌

  15. Lisko kirjoitti:

    Jalkatreeni, tarkemmin takareidet ja pakara. Siinä saa vaan eniten itsensä piippuun. Tosin juuri tämän mieltymyksen takia esim etureidet tuppaavat harmittavan usein jäävän paitsioon :/ Pitää vaan nyt malttaa tehdä muutakin.

  16. Sra kirjoitti:

    Keskivartalotreeni on tämän hetken suosikki 🙂

  17. Leila kirjoitti:

    Parasta treeniä kyllä on mielelle ja keholle patikkareissut metsään ehdottomasti.

  18. Ira kirjoitti:

    Aerobinen treeni crosstrainerilla ja vatsatreeni 🙂

  19. SallaS kirjoitti:

    Jalkatreeni ehdoton suosikki!

    • Jonna kirjoitti:

      Onnea Salla, voitit liput I Love Me -messuille! Laitan liput sulle sähköpostilla 🙂

  20. Heidi kirjoitti:

    Jalkatreeni on ja pysyy ykkösenä 👌🏼

  21. Emmi kirjoitti:

    Kaikki treenaminenhan on kivaa, mutta tällä hetkellä voiton vie olkapää-hauis-selkätreeni ja jalkatreeni!😍

  22. Elina kirjoitti:

    Jalkatreeni ehdottomasti 😍👌🏼

  23. Henna H kirjoitti:

    Tanssitreenit; sh’bam, bodyjam tai omat improreenit 😍 ja salin puolella lemppari vaihtelee, tällä hetkellä olkapäät ja ojentajat!

  24. Jonna A. kirjoitti:

    Olkapäät taitaa voittaa (:

  25. Elise H. kirjoitti:

    Näin syksyllä aivan yksinkertaisesti kävelylenkit ulkona. Rakastan syksyistä viileänraikasta ilmaa ja luonnon värejä, eikä pimeys tai pieni sadekaan haittaa. Aivan paras vuodenaika 🙂 Mukana arvonnassa!

  26. Jonna kirjoitti:

    Les Mills Grit-tunnit, etenkin Grit plyo 😍

  27. Miia Katalkin kirjoitti:

    Jalkapäivä ehdottomasti 🙂

  28. melankolia kirjoitti:

    Varmaankin olokapiä-junppa 😀

  29. Suivi kirjoitti:

    ikävä kuulla taas sairastelukierteestäsi. Tiedän hyvin miltä tuntuu, itse olin vuosi sitten jotain 4kk putkeen kipeenä ja aivan hermoromahduksen partaalla, mutta syyksi ilmenikin sisäilmaongelmat 🙁 sen jälkeen noita kausia tulee, kun tuntuu että on kokoajan pienessä flunssassa tmv.

    Lempparitreeni hmm, tykkään melkein kaikesta 😀 mutta vastaan tähän että uinti/vesijuoksu!

  30. Emilia kirjoitti:

    Yhdellä sanalla, crossfit!

  31. Sanna kirjoitti:

    Jumpat eri muodoissa ja käveleminen, joka on pitänyt ottaa juoksun tilalle. Ikävää toi sairastaminen, mulla meinaa olla samanlaista että kun edellisestä flunssasta pääsee niin jo on sitten kurkku karheana odottamassa jo seuraava kulman takana. Kaipa näitä tauteja sitten sieltä päiväkodista saa itsekin, mulle vaan taitaa tulla semmoisetkin mitä ei lapset saa 😀

  32. Neea kirjoitti:

    Jalkatreeni salilla uppoaa aina!

  33. Emilia kirjoitti:

    Jalkatreeni ehdottomasti! Harmi etten oo vaa pystyny tekemään vähään aikaan kun polvi vaivaa 🙁

  34. Laura kirjoitti:

    Tankotanssi ja kaikki muukin tanssi! Mutta myös perus jalkapäivät on ihania 🙂

  35. Ida kirjoitti:

    Vaihtelee melkein viikottain, tällä hetkellä selkä ja olkapäät 🙂

  36. Emmi kirjoitti:

    Lempparitreenit salilla on jalat sekä olkapäät 😊 Lisäksi salin ulkopuolella pyöräily ja kävely raikkaassa ulkoilmassa on eniten mieleeni!

  37. Elina J. kirjoitti:

    Leuanveto – siihen on sellainen viharakkaussuhde. 🙂

  38. JennaO kirjoitti:

    Jalkatreeni on parasta!

  39. ninna kirjoitti:

    salit geenistä selkä ryhmäliik zumba

  40. camilla kirjoitti:

    perusjumppa kuntojumppa core

  41. Cami kirjoitti:

    Kyl se on jalkatreeni!

  42. Cindy kirjoitti:

    Ratsastus on mun lempitreeniä 🙂

  43. Mirva kirjoitti:

    Jalkatreeni

  44. Nimetön kirjoitti:

    Salin puolella jalkatreeni kun pääsee laittamaan kropan ja pään oikein kunnolla peliin, mutta myös käsitreenit maistuu! Toisaalta taas ratsastus- ja tanssitreenit on omalle päälle kuin terapiatunteja

  45. Emmau kirjoitti:

    Salin puolella jalkatreeni kun pääsee laittamaan kropan ja pään oikein kunnolla peliin, mutta myös käsitreenit maistuu! Toisaalta taas ratsastus- ja tanssitreenit on omalle päälle kuin terapiatunteja

    Tuli kaksi kertaa, edellisestä jäi tiedot pois

  46. Reetta kirjoitti:

    Jalkatreenit, erityisesti etureisien paukutus tuo suurta nautintoa!

  47. Kata kirjoitti:

    Olynostot 🙂

  48. Riina kirjoitti:

    Lempparitreenejä ehdottomasti sykettä kohottavat treenit, jotka kehittää myös lihaskuntoa!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *