Hae
Palasia Arjestani

Ja eikun jatkuu..

Meitsi on nyt joutunut tosissaan jonkun suuren vihan kohteeksi. Alkaa jo itseänikin epäilyttää, että sama tyyppi viskoo mua erittäin mielenkiintoisilla posteilla eri osoitteista. Juttuuppiin on myös tullut pari viestiä, toinen ihan fiksu ja täyttä asiaa sisältävä ja toinen sit joku ihme hyökkäys. Ilmeisesti mä olen nyt loukannut jota kuta suurella kehittömättömyydellä (ziisus mikä sana..) ja surkeilla treenitekniikoillani. Pääasiahan kuitenkin on se, miltä tekniikat videolla näyttää ei se miltä ne treenaajasta itsestään tuntuu. No joo, annetaanpa asian olla. Ehkä tämäkin kaveri kyllästyy joskus. Itse tiedän kuitenkin asiani parhaiten niin annetaan koirien louskuttaa. Saako muuten kukaan muu tällaisia älyttömiä viestejä postiinsa tai kommenttilaatikkoon? Olenko minä ainoa? Ei voi taas ihan ymmärtää..

Tein eilen melko hektisen työvuoron. Ei uskois, että sunnuntaina olis niin paljon duunia! Työvuoron aikana alkoi sit olo huononemaan pikku hiljaa: päänsärky kasvoi, kurkku kipeytyi ja tuli semmoinen tukkoinen olo. Illalla mittasin lämpöä tasan 37 ja painelin jo kahdeksan aikaan nukkumaan. Olin aivan poikki. Tänä aamuna lämpö oli sit noussut 37,3.. Voi helvetin helvetti. Toivotaan, että tää menis nopsaan ohi ja pääsis taas töihin ja salille. Ei muuten, mut alkaa kohta olla jo digiboxi tyhjennetty ja olis ihan kiva saada ruokahalukin takaisin. Kivasti alkaa taas muuten possuflunssaakin olla liikenteessä eikä mulla ole rokotusta…

Tulihan tässä kuitenkin ihan jopa lauantaina treenattua. Toiseks viimenen käsispessun treeni. Semmosta mukavaa ja hapottavaa pumppailua. Aika paljon taljaliikkeitä, ei siis mitään kovin ”raskasta”. Taljaliikkeet ja pitkät sarjatkin tosin saa raskaiksi, kun puristelee oikein kunnolla. Ihan mukava tehdä välillä semmosia liikkeitä mitä ei tule normaalisti kovin usein tehtyä. Palautukset joka sarjassa 60 sekkaa.

1. Hk taljassa jalkojen välistä 19, 16*25kg/ 18*20kg
2. Tuplahauis taljassa 15*15kg/ 18, 16*10kg
3. Hk köydellä taljassa 16*25kg/ 18, 15+5*20kg
4. Pushdown v-kahvalla 16*45kg/ 15*40kg/ 14+4*35kg
5. Ranskalainen seisten ylätaljasta (kuva) 17, 16, 14+4*15kg
6. Kickback kp 19, 16*5kg/ 15+4*4kg
7. Pystysoutu 3d-smith 10*20kg/10*25kg/10*30kg/8*32,5kg/10*27,5kg/12*22,5kg
8a. Pohkeet koneessa 45 astetta 3x
8b. Aasinnostot samassa koneessa 3x

Olen tuota kuvien ranskalaisversioo tehnyt yleensä seisten ristitaljasta, mutta sainpa tähän tekniikkaan hyvän vinkin eräältä meidän salin body-sedältä 🙂 Täytyy sanoa, että tuntuma parani entiseen tekniikkaan verrattuna todella paljon! Tällä systeemillä siis tästä lähtien. Eipä tuosta käsitreenistä nyt sen kummempaa sanottavaa ole. Ei tommosia pumppailuja jaksais kovin usein tehdä. Teen mieluummin vähän isommilla painoilla, lyhyempiä toistomääriä ja raskaampia liikkeitä. Ei ole tanko hauiskäännön voittanutta 🙂

Treenin loppuun testailin pystysoutua. Oon yleensä tehnyt sitä olkapäätreenin loppuun ja se on joka kerta ottanut aika ilkeesti varsinkin vasemman olkapään niveleen. Nyt liike tuntui tosi hyvältä ja sain olkapäät jo noilla sarjoilla hirmu pumppiin! On noi pyramidisarjat vaan kivoja 😀

Nyt alkaa nuppi olla taas sitä myöten tiltissä, et painelen takas peiton alle palelemaan.. Ai niin, olihan mulla yks video käsitreenin ekasta liikkeestä, mut uskaltaako sitä tänne laittaa? Kohta on joku oven takana kolkuttelemassa, kun laitan näin paskoilla käsillä videoita julkiseen jakoon 😀 No, ehkä mä kestän sen.

On noi kaikki kuvat ja videokin otettu sillä mun vanhalla digikameralla. Pienellä räpläyksellä siitäkin vehkeestä alkoi saamaan parempia otoksia 😀

5 kommenttia

  1. Johanna kirjoitti:

    Kyllä minä ainakin olen saanut ihan ihme kommentteja laidasta laitaan…esim. reilu viikko sitten joku jenkki kirjoitti YouTubessa 22 kappaleeseen treenivideoitani oikein kunnon avautumisen…onneksi minulla oli suurimmassa osassa videoita kommenttien hyväksyntä päällä, niin sai ne poistettua.Silloin kyllä hämmästeli sitä, miten paljon oma olemus mahtaakaan jotain ärsyttää, että joku näkee niin ison vaivan, että avautuu yhteensä muutaman A4 verran…ei ymmärrä…Noin yleisesti julkistan blogissa kaikki kommentit, kunhan ne asiallisia ja jotenkin treeniin liittyviä. Välillä tulee suoranaista vittuiluakin, välillä kommentit eivät mitenkään liity treeniin, vaan tyyliin esim. rintavarustukseen, ne poistan kyllä…

  2. Riinu kirjoitti:

    No mä välillä oon oikein koittanu provosoida mun omilla kärkkäillä mielipiteilläni, mut ei ketään ala mun kanssa haastelemaan 😀 höhöJa mä annan kaikki kommentit tulla läpi, niit tulee muutenki niin vähän ni näyttää sit paremmalta… et edes joku lukee :)Mut nyt tällä hetkellä jos joku sanoo et teen jotain väärin ni voin ohjata reklamaatiot suoraan ”Isolle Miehelle” eli Valkulle x)

  3. Erika kirjoitti:

    Höh! Kommentoijilla on a) elämässään kovin tylsää ja heitä viduttaa itseään aivan kamalasti että joku muu elää elämäänsä ja tekee mitä haluaa, b) ja että pitää oikein blogia ja videota tehdä omasta harrastuksestaan, onhan se kamalaa katsottavaa. Ei mutta aivan oikeasti luulen, että monella ihmisellä on YouTube-maailmassa ja kehonrakennus/fitness scenessä seilattuaan hämärtynyt hiukka tuo todellisuus. Ihmiset katselevat silikloonattujen lihaskimppujen kuvia ja sen jälkeen kommentoivat sinun ”kehittymättömyyttäsi”. Joten älähän välitä! Minä olin itse saman verran treenattuani aivan näköisesi. Ja nyt 17 vuotta ja rapiat treenattuani ehkä pari lihaskiloa suurempi. Joten tsemppiä päivään ja tuleviin treenivuosiin!! -Erika:)

  4. Jonna1983 kirjoitti:

    Johanna: YouTuben kautta tulee todella paljon asiattomia, varsinkin ulkonäköön liittyviä kommentteja ja sitten noita tekniikoihin liittyviä narinoita. Mun mielestä tekniikoita on tasan yhtä monta kuin on treenajiakin, jokaisella omansa. Laitoin itekin kommenttein valvonnan päälle noihin videoihin. Taitaa olla paras niin 🙂 Oon myös miettinyt että laittais videot tästä lähtien yksityislinkin kautta niin ne pystyisi katsomaan pelkästään blogiin laittaman linkin kautta. Saa nähdä..Riinu: Sulla onkin toi sana melko hyvin hallussa 😀 Kukaan halua lähtee taistelemaan sun kans 😉 Pitää munkin laittaa tästä lähtien kitisijöille suora osoite, jonne voi reklamaatiot osoittaa! Kuitenkin selän takana on koko ajan eräs hyvinkin tarkka kaveri vahtaamassa, että teen kaiken oikein ja loppuun saakka ;)Erika: Olet kyllä täysin oikeassa! Omaan silmään kehitystä kuitenkin tapahtuu koko ajan, joten olen siihen tyytyväinen. Ainahan sitä haluaisi kehittyä nopeampaa, mutta näillä mennään. Mullakin kuitenkin on tarkoitus jatkaa harrastusta niin pitkään kuin jalat kantaa eli eiköhän sitä lihasta vielä kerry jokunen kilo vuosien saatossa! Ilmeisesti näiden kitisijöiden mielestä kehitystahti naturaalille naiselle on silloin sopiva, kun hän kehittyy saman verran kuukaudessa kuin ammattilais kehonrakentaja mies vuodessa…Eli ei muuta kuin eteen päin, sanoi mummo lumessa!

  5. Saara kirjoitti:

    V*ttu että mua käy ärsyttämään sun puolesta! Mur. Mä kyllä vakaasti uskon että sä tiedät mitä teet ja että KATEELLISET laittaa ILKEITÄ kommentteja, sen palautteen voi laittaa sillai kivastikkin eikä vittuillen jos on jotain järkevää sanottavaa. Mä tykkään susta, sun blogista ja ihailen sitä että treenaat kovaa 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.