Hae
Palasia Arjestani

Hieman erilainen wod.

Helou! Nyt ihan 100% treenipostaus 😉 MeillĂ€ oli torstaina vĂ€hĂ€n erilainen treeni. Koutsi oli kehitellyt ulko-wodin. Arvasin, ettĂ€ tiedossa on juoksua joka ei todellakaan ole mun suosikkipuuhaa… Oon niin onneton löntystĂ€jĂ€ et olin ihan varma etten saa koko wodia tehtyĂ€. Kun ei jalka nouse niin sit ei nouse. Ylitin kuitenkin itseni ja jaksoin juosta joka pĂ€tkĂ€n ilman yhtĂ€kÀÀn kĂ€velyaskelta! Niin sitĂ€ vaan pystyy tekemÀÀn asioita kun vaan oikein tahtoo ja yrittÀÀ 😉

Homman nimi oli tĂ€mĂ€ 🙂 Kuva crossfit Vantaan facebook-sivuilta.

Torstain ulko-wod:

  • juoksu 650 metriĂ€
  • punnerrukset x 50
  • juoksu 650m
  • kyykky x 50
  • juoksu 650m
  • burbees x 25
  • juoksu 650m
  • kahvakuulaheilautus x 50
  • treenin kesto 31 minuuttia

MĂ€ tein koko setin ton raskaimman mukaan. Skaalattuna pystyi tekemÀÀn toistoilla 25 tai 15. Tuohon 31 minuuttiin sain vedettyĂ€ koko ton setin lĂ€pi + lisĂ€ksi 650 metriĂ€ juoksua ja 10 punnerrusta! AIka hyvĂ€n tahdin sain pidettyĂ€ koko treenin lĂ€pi ja toisaan jaksoin juostakin jokaisen pĂ€tkĂ€n! Hauska oli huomata miten erilaisia treenaajia me kaikki ollaan. Jokaisella on omat vahvuudet ja heikkoudet. Mukana oli kaksi kilpajuoksijaa ja heillehĂ€n juokseminen oli helppoa ja kevyttĂ€, mutta esim. punnerrukset oli raskaita. Itelle taas tuo juoksu oli melko raskasta, mutta lihaskuntoliikkeet taas helpompia. Punnerruksissa kyllĂ€ itekin hajoilin jonkun verran eli ojentajiin tarvitaan lisÀÀ jerkkua! Taas huomasin, ettĂ€ on ihan turha miettiĂ€ etukĂ€teen miten treeni menee. Itse ainakin koin melkoisen positiivisen yllĂ€tyksen tuon juoksun kanssa 🙂 Menee ja tekee vaan niin hyvin kuin pystyy niin voi olla tyytyvĂ€inen lopputulokseen!

TĂ€ssĂ€ teille lĂ€jĂ€ kuvia pĂ€ivĂ€n wodista 🙂

Tero, Kristen ja Paula (tulossa treeneihin).

Tero, Kristen ja Paula (tulossa treeneihin).

kuvia 002

Punnerruksia.

Punnerruksia. Treenivaatteet: paita: better bodies, housut: löytöTex & kengÀt: Nike.

kuvia 004kuvia 005kuvia 006kuvia 007kuvia 008kuvia 009kuvia 010kuvia 011kuvia 012kuvia 013kuvia 014

Burbees.Burbees.

 

Burbees.

Burbees.

kuvia 017kuvia 018kuvia 019

Kahvakuulaheilautus x 50.

Kahvakuulaheilautus x 50.

kuvia 022

VÀhÀn vettÀ vÀlillÀ.

VÀhÀn vettÀ vÀlillÀ.

 

Huh huh :D

Huh huh 😀

 

Kuva crossfit Vantaan facebook-sivuilta.

 

Kuva crossfit Vantaan facebook-sivuilta.

 

Kuvassa Kristen. Kuva crossfit Vantaan Facebook-sivuilta.

Crossfit Vantaan facebook-sivuille pÀÀset tĂ€stĂ€. SiellĂ€ lisÀÀ kuvia tĂ€stĂ€ ja muistakin treeneistĂ€ 🙂 Minua ei kyllĂ€ kuviin ole huolittu jostain kumman syystĂ€ 😀

Oli todella mukava ja hikinen treeni! PÀÀlle otin vÀhÀn jalkojen ja varsinkin penikoiden mobbailua pallolla ja tangolla enkÀ saanut penikoitakaan jumiin vaikka ne juoksun aikana vÀhÀn oireilivatkin. Meille sattui todella hyvÀ sÀÀ treenata ja tÀytyy vaan toivoa, ettÀ tÀllaisia settejÀ tulee lisÀÀ!

 

 

 

 

 

6 kommenttia

  1. nasba kirjoitti:

    Voi auts! Aattelin ensin, ettĂ€ kyllĂ€ sĂ€ nyt juosta vĂ€hĂ€n jaksat, ettĂ€ tuskin se nyt mitÀÀn niin pahaa se juoksu oli. Kun pÀÀsin kohtaa, jossa huomasin, ettĂ€ juoksua oli 4 x 650m niin totesin, ettei se niin helppo setti ollutkaan. 😀 MĂ€ tykkÀÀn juosta kyllĂ€ pitkÀÀ matkaa rauhassa, mutta meillĂ€kin noissa on rampin wodeissa on ollut vaan max 400m juoksua ja kun ne vetÀÀ tĂ€ysillĂ€ niin on hirvee verenmaku suussa. 🙂 Hienosti oot kyllĂ€ vetĂ€nyt! MĂ€ oisin varmaan kaatunut noihin punnerruksiin.

    Onko hei nainen mikÀÀn ihme, ettĂ€ on pikkasen kroppa kiristynyt noilla treeneillĂ€? 😉 Jee, kivaa mĂ€kin pÀÀsen nyt alottamaan ”oikeat” wodit, josko sitĂ€ alkaisi tapahtua jotain. 🙂

    • Jonna kirjoitti:

      Haha, mĂ€ vielĂ€ juoksi yhden extrakierroksen eli yhteensĂ€ 5 x 650m 😉 enpĂ€ olis uskonut ettĂ€ jaksan!

      Muistat nyt sit tehdĂ€ myös lihashuoltoa ja tasaiseen tahtiin nostaa painoja painonnostoliikkeissĂ€ niin tulosta tulee 😉

  2. Toni kirjoitti:

    KyllĂ€ harmittaa et en pÀÀssyt tĂ€hĂ€n treeniin mukaan. TĂ€ytyy toivoa et kelit mahdollistais vielĂ€ parit ulkotreenit. Itse tuli vedettyĂ€ lauantaina kunnon ulkotreenit (tai oikeastaan kolmet :)) Pirkkolassa. Nyt on sit kĂ€mmenistĂ€ luotu nahka silleen et ei tarvii hirveesti tankoihin koskea alkuviikosta…

    • Jonna kirjoitti:

      Et kai vaan kippileukoja taas treenannu? 😉 oli kyllĂ€ hyvĂ€ setti! Toihan on helppo vetÀÀ joku pĂ€ivĂ€ vaik openissa. Joku vaan nĂ€yttÀÀ sulle sen juoksureitin 🙂

      • Toni kirjoitti:

        Joo tuli leukoja vedettyĂ€ ja sen tunnen nyt kirjaimellisesti nahoissani. Torstainahan sitĂ€ ulkotreeniĂ€ taas pukkaa…

        • Jonna kirjoitti:

          Oliko hyvĂ€ setti? MĂ€ oon edelleen kipeenĂ€ eikĂ€ loppua nĂ€y 🙁

Vastaa

SÀhköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentÀt on merkitty *