Hae
Palasia Arjestani

Tästä se lähtee taas!

Tänään olis tehnyt mieli jo treenata kovaa! Toisaalta on mukava tehdä kevyitä ”mukavuustreenejä”, mut ei ole kunnon HC treenin voittanutta 😉 Koska treenit oli vielä tänään melkoista neitipumppailua niin otin sit kunnon räväkän intervallin salitreenin päälle. Ajattelin ekaks, että teen intervallinkin ihan vaan sillai kevyesti, mut mitäs menin tekemään? Rynkyttelin ihan täysillä! Energiaa oli hirmuisen paljon sain tehotkin nostettua ennätyskorkealle crossarissa. Täytyy myöntää, että pieni lepo tekee välillä ihmeitä. Suosittelen!

Nappasin iloksenne myös yhden videon tämän päivän pumppailuista. Video on napattu mun suuresta murheen kryynistä eli suorinjaloin mavesta käsipainoilla. Kyllähän se toisena liikkeenä sujui varsin kivutta ja upposi varsin mellevästi takajalkaosastolle. Katsotaan miten se käyttäytyy ensi viikolla oikeassa kovassa treenissä..

Tänään otin kevyesti takareisiä, pohkeita, rintaa ja vähän vatsoja. Takareisille tein muutaman sarjan koukistuksia istuen, suorinjaloin mavea käsipainoilla sekä pari sarjaa haarakyykkyä ja askelkyykkyä smithissä. Pohkeille otin vain pari sarjaa smithissä seisten. Kehittelin siihen semmosen hienon patjahässäkän, kun salilta meni pohjelauta rikki, jota ennen käytin tässä liikkeessä. Toimihan tuo noinkin. Onneks ne patjat on niin painavia etteivät keikkaa minunkaan painosta 😉 Rinnalle tein vinopenkkikonetta, penkkiä tangolla ja vipunostoja käsipainoilla tasapenkillä. Vatsoille tein samaa settiä mistä kerroin aiemmassa postauksessa. Mikähän niille olisi hyvä nimitys? Ajattelin niitä kuitenkin tehdä vielä jossakin vaiheessa niin tietäis kaikki mistä puhun.. Öö, neliliikevatsat? Linkkuveitsivatsat? Ei keksi nyt mitään hyvää. Alla video siitä suorinjaloin mavesta.

Niin ja treenin päälle se 27 minsan intervalli ja venytyksiä rintarangalle, selälle ja lonkankoukistajille. On meinaan noin lonkankoukistajat aika kireellä. Oonkin nyt yrittäny venyttää niitä ihan päivittäin. Jospa ne siitä hiljalleen vetreytysivät.

Hitsi, mulla oli niin paljon kaikkee kerrottavaa, mut unohdin jo puolet 😀 Sen kuitenkin muistan, et meille tulee perheenlisäystä 😉 Mut siitä enemmän sit myöhemmin..

Ai niin, väsäsin tonne sivupalkkiin taas yhden kyselyn koskein Bahianetstorea. Käykäähän vastaamassa. Niin ja aion järjestää blogikilpailun, kunhan kävijälaskurissa on 20 000 täynnä. Luvassa tietysti bodiaiheisia palkintoja 😉

Huomenna pääsen taas kunnon treenien makuun. Vuorossa olkapäitä ja käsiä!

”If you train sloppy, you look sloppy.” -Chris Gormier-

4 kommenttia

  1. Unelma Säleikkö kirjoitti:

    Onkos tuolla joku merkitys että teet suorin jaloin maven käsipainoilla vai vaihtelunvuoksiko vain?

  2. Jonna1983 kirjoitti:

    Ei sillä muuta merkitystä ole kuin, et ohjelmassa lukee niin 😉 Vaihdan sen kyl tangolla tehtävään verioon jos ei ala pikku hiljaa luistaa niin kuin pitäis…

  3. Riinu kirjoitti:

    Se on kyllä kumma juttu kun sama liike eri välineillä tuntuu erilailla :SMun tuli ainaki takalihat niin saakelin kipeiks kun kässäreillä tein, meneeköhän siinä sit liike alemmas tai jotain kun ei oo niit puolen metrin halkaisijaltaan olevia levypainoja siinä maata vasten kolisemassa…Tehokasta enivei mut ei kivaa jos ei toimi/luista :/Huomisen ohjelmasta… keksisin! Mää meen kiipeileen 😀

  4. Jonna1983 kirjoitti:

    Kässäreille tuntuu venytys jotenkin paljon voimakkaammalta kuin tangolla. En kyl tiedä yhtään mistä johtuu..

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.