Hae
Palasia Arjestani

Jumppati jumppati,

Tällä viikolla oon tehnyt treeneissä rest pauseja. Oon toki tehnyt noita aiemminkin, mut nyt kuitenkin vähän eri tavalla. Piti ihan ottaa valmentajaan yhteyttä puhelimitse ja kysellä lisäneuvoja, kun en ymmärtänyt kaikkia ohjeita. Hih, meen muuten reilun viikon päästä ensimmäistä kertaa näytille uudelle valmentajalle. Saas nähdä minkälaista kommenttia tulee 😉 Innolla odotan ainakin hänen vetämäänsä treeniä! Olkapäät ja ojentajat silloin syynin alla. Nehän ne on mulla kaikista vaikeimmat treenattavat. En tahdo saada niihin tuntumaa oikein millään ja sehän näkyy kyllä kehityksessäkin… no, kaikki aikanaan 🙂

Maanantaina tein niitä surkeimpia eli olkapäitä ja ojentajia seuraavaan malliin.

1. Pystypunnerrus kp 12+7+5*16kg/ 12+7+6*13,5kg
2. Pystysoutu taljassa 12+8+6*45kg/ 13+9+7*40kg
3. Sivuviparit kp 3x
4. Kapea penkki 10+6+4*50kg/ 11+7+5*40kg
5. Ranskalainen mutkatangolla 12+7+4*27,5kg/ 12+6+4*22,5kg

Tuosta jo varmaan rest pause-sarjojen idea aukeaakin. Ensin valitaan sopiva paino, jolla tehdään 10-12 tiukkaa toistoa, huilitaan 10-15 sekkaa, tehdään taas niin monta kuin menee, huilataan ja sama vielä kerran. Vetää aika hyvin lihat tilttiin.. Ojentajilta jäi yksi liike tekemättä ja otin ranskalaisen yhdeksi liikkeeksi varsinaisen treeniohjelman ulkopuolelta, kun en vielä ollut tämän treenin aikana kysynyt tarkempia ohjeita. Huomaa etten ole vähään aikaan tehnyt ranskalaista, meni nimittäin ojentajat kohtuullisen kipeiks tosta jumpasta 🙂

Keskiviikkona paksuntavaa selkää ja hauiksia!

1. Takaolat taljassa käsi kerrallaan 3x
2. Mave 10+4+3*82,5kg/ 10+4+3*70kg Örgh…
3. Alatalja kapealla 10+6+4*65kg/ 11+7+5*55kg
4. Kulmasoutu kp 3x (tokasta sarjasta video alla)
5. Hk kp vinopenkillä 8+4+3*10kg ahneahneahne…/ 11+5+4*8,5kg
6. Scott mutkatangolla 8+4+3*27,5kg ahne again../ 10+5+4*22,5kg
7. Tuplahauis ristitaljassa 3x

Maastavetoa rest pausena… hmm… vähintäänkin erittäin hapottavaa. Henki ei kulkenu ja syke oli ehkä tuhat, reidet ja alaselkä huusi hoosiannaa, mut tehtävä oli kun niin kerta olin päättänyt 😀 Alatalja oli yllättävän kevyttä jopa tuolla painolla! Määhän oon vaffistunut, härre guud… Järki ei tosin sanonut, että jos selkäreenissä vedetään kroppa ihan hapoilla niin hauistreenissä tuskin tulee mitään painoennätyksiä, päin vastoin… Yritin tehdä vähintään kympin sarjoja, mut tais kasiin jäädä. Ahneella oli erittäin happoinen loppu tässä tapauksessa 😀

Torstaina olis oikeesti ollut vuorossa etureidet, mut olivat kyllä niin väsyneet mavettelusta että siirsin suosilla tälle paikalla rintajumpan. Vähän myös olkapäille heiluttelin jotain…

1. Vinopena p.smith 9+2+2*50kg/ 12+5+4*40kg
2. Pena kp 11+5+3*21kg/ 12+5+4*18,5kg
3. Ristitalja alaviistosta 3x
4. Pullover kp 2x
5. Vipunostot eteen kp 3x
6. Vipunostot istuen kp sivulle 3x

Jos en väärin muista niin taisin tehdä tän treenin loppuun vielä intervallin! Hyvin muuten tuli hyytymä ja voimakato tossa ekassa vinopenkin sarjassa. Treenivihkossa lukee ”paska sarja” kyseisen sarjan kohdalla 😀 Ei ilmeisesti mennyt ihan suunitelmien mukaan.

Tässä muuten vielä yks video toissa viikon selkäreenistä. Harjottelin pulloveria suoralla tangolla..Hjuva liike.

Tilasin joskus alkutalvesta pari treenipaitaa Dana Linn Baileyn sivuilta. Viikko sit laitoin uutta tilausta. Tämmösiä lähti tilaukseen:

Ainakin mun mielestä noi on tosi siistejä! En toki pistäis pahakseni jos kaupan päälle tulis samanlainen kroppa…

Painunpa taas katselemaan sisustusjuttuja 😀

4 kommenttia

  1. Toppahapa kirjoitti:

    Hey, mikä sattuma :)!! Mä tilasin just viime viikolla parin frendin kanssa ne mustat asenne-hupparit DLB:ltä 🙂 Ja sä oot nainen kovaa vauhtia matkalla kohti samanlaista bodya!!!

  2. Jonna1983 kirjoitti:

    Mä oon kans miettiny et jos jossain vaiheessa tilais semmosen. Kerää koko sarja :DJa tavoitteena kyllä todellakin on s DLB-body mut siihen menee kyl aikaa… aah, se nainen vaan on niiiiiiin mahtava 😉

  3. Toppahapa kirjoitti:

    Minkä kokoisia noi sun topit oli? Tilasin M-kokoisen hupparin (vetoketjulla) ja vähän mietin, tuliko valittua oikein… No, 3 viikon päästä nähdään, kun postikusti soutaa meren yli 🙂

  4. Jonna1983 kirjoitti:

    M kokoa tilasin kaikki paidat, olis pitäny ottaa ässää kun ovatkin mulle aika löysiä mikä oli kyl yllätys.. Hupparin pitääkin olla vähän reilu, mut noi treenitopit olis saanu olla vähän napakempia. Pitänee kohta tilata samanlaiset ässinä ja pistää ämmät kiertoon 😀

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.