Hae
Palasia Arjestani

Päivän treenivinkki

Processed with VSCO with k2 preset

Kävin eilen tekemässä salilla takareisiäja pebaa. Mun treenit on edelleen melko alakertaan painottuvia ja saan ihan tosissani miettiä uusia liikkeitä ja ideoita koko ajan. Osa koneista on edelleen hankalia olkapään takia ja kehonpainolla tehtävät liikkeet taas ovat liian kevyitä. Jollain keinolla täytyy siis saada lisätehoja hommaan!

Pt Janna Aksela neuvoi mulla hyviä liikkeitä leikkauksen jälkeen tehtäväksi. Tämä kelkalla toteutettava askelkyykky oli yksi niistä. Tähän liikkeeseen tarvitaan kelkka, jämäkkä vetokumi sekä rata jossa vetää kelkkaa ja sitten vain askeltamaan! Tässä kädet saavat olla vapaina eikä painoa tarvitse kannatella käsien varassa. Jalat ja hanuri huusi hoosiannaa jo parin kiekan jälkeen!

Innostuin tekemään aivan liian monta kierrosta….

4 kommenttia

  1. Elina kirjoitti:

    Tää näyttää kyllä hauskalta! Askelkyykkykävelyn ongelma on mulla ollut se kun menee liikaa energiaa käsipainojen/kahvakuulien kannatteluun ja repsahtaa ryhti enkä näin ollen saa jaloista tarpeeksi tehoja irti niin tää ratkaisu voisi toimia. Rehellisyyden nimissä tunnustan, että käyn samalla salilla ja stalkkasin jo eilen sivusilmällä kiinnostuneena kun teit näitä ja itse rimpuilin leukoja 😀 Ehkä mäkin uskaltaudun kokeilemaan tätä joku kerta!

    Sulla on muutenkin kivoja treenivinkkejä täällä, en oo vaan aiemmin saanut aikaiseksi kommentoida 🙂

    • Jonna kirjoitti:

      Joo tää on kyllä hyvä liike ja mäkin innostuin vähän turhan paljon 😀 onks sulle vaalea pitkä tukka ja olisko ollut pinkki toppi päällä?

      • Elina kirjoitti:

        Haha joo on 😁 Hyvin bongattu!

        • Jonna kirjoitti:

          Noh, näin kun vetelit leukoja ja mietin mielessäni että voi sua onnellista kun pystyt vetämään! Mulla menee vielä hetki ennen kuin pääsen siihen hommaan 😀

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *