Palasia Arjestani

Minilomalla Flamingossa

minilomalla Flamingossa

Tein tytölle pienen yllärin joulukalenteriin ja sen seurauksena oltiin minilomalla Flamingossa eilen. Ostin meille yhden yön hotellissa black fridayna ja budjetoin koko reissun tammikuun budjettiin, joten mitään yllätyksiä ei siltä osin tullut. On muuten ihan kivaa ”lomaillakin” budjetin turvin, kun ei tarvitse koko ajan miettiä että paljonko sitä rahaa on vielä jäljellä ja mihin sitä voi käyttää. Meiltähän on Sokos Hotel Flamingoon vain muutama kilometri ja olen samassa rakennuksessa töissäkin 😀 Lähellä asuminen ei haittaa ollenkaan, päinvastoin! Ompahan lyhyt matka kotiin niin ei mene matkoihin aikaa.

ekaa kertaa flamingossa

Varasin minulle ja tytölle huoneen Flamingon uuteen punaiseen siipeen ja meidän huone oli mallia standard king. Huone oli tosi kivasti sisustettu: kaunis tapetti, suuri sänky, kylpyamme ja nykyaikainen kylppäri. Myös kaikki yleiset tilat olivat kivasti sisustettuja! Oltiin Flamingossa vain yksi yö, mutta päästiin nauttimaan kaikista hotellin parhaista puolista, kuten mukavasta sängystä ja herkullisesta aamupalasta. Mikä siinä onkin, että hotellissa nukuttaa aina niin hyvin? Meillä oli aamupala varattu klo 10 ja onneksi laitoin kellon soimaan 9.30, sillä oltais muuten nukuttu varmasti onnemme ohi!

minilomalla Flamingossa

minilomalla flamingossa

Mentiin hotelliin perjantaina vaille neljä. Köllöteltiin hetki sängyllä ja sen jälkeen lähdettiin spahan uimaan. Olin ostanut meille myös sinne liput black fridayna, joten meidän koko reissu uimisineen kaikkineen tuli maksamaan alle satasen. Säästö se on mikä kannattaa! Uiskenneltiin ja laskettiin mäkiä parisen tuntia, jonka jälkeen tyttö valitsi ruokapaikaksi Hesen 😀 Eipä ollut huono valinta sekään, sillä edellisestä käynnistä on varmasti jo yli vuosi jollei enemmänkin. Illalla käytiin tekemässä vielä aarteenetsintä ja katseltiin yhdessä leffaa namusia syöden. Aivan täydellistä laatuaikaa lapsen kanssa! Viime vuonna käytiin kylpyläreissulla Tallinnassa, mutta sanoisin, että tämä reissu oli mukavampi 🙂 Matka kohteeseen oli lyhyempi ja hotelli sekä kylpylä oli paljon paremmat. Miksi siis lähteä aina merta edemmäksi kalaan, kun läheltäkin löytyy varsin hyviä kohteita!

minne seuraavaksi?

Meillä on vielä yhdet liput kylpylään ja mietinkin, jos sattuisi olemaan joku hyvä ja edullinen huone myös helmikuun loppuun niin voitais ihan hyvin mennä silloin uudestaan. Jo tällainen pieni irtiotto tekee kummasti terää vaikkei minnekään kauemmaksi lähdettäiskään! Täytyy alkaa kartoittamaan myös muita mahdollisia kohteita lähiympäristöstä ja ainakin Serena pitäisi käydä joskus testaamassa. Viime helmikuussa oltiin viikonloppu Himoksella ja sekin kiinnostelisi taas kovasti!

Oletteko te olleet koskaan minilomalla Flamingossa tai olisiko suositella muita hyviä paikkoja pieneen irtiottoon?

Edellinen postaus: Tavoitteena poistaa 1000 tavaraa kotoa

PALASIA ARJESTANI // BLOGIT.FI:SSÄ // BLOGLOVINISSA // INSTAGRAMISSA // YOUTUBESSA // FACEBOOKISSA

1. outi kirjoitti:

Flamingossa en ole käynyt, mutta vastaava miniloma kyllä kelpaisi ihan perheen kesken, mutta myös jossain kohtaa myös kaksin miehen kanssa.
    Perheen kesken suositus Turun Caribialle, sinne meidän piti mennä Joulukuussa, mutta sitten iski taas rajoitukset…

• Jonna kirjoitti:

Jep, myös kahdenkeskistä aikaa pitäisi herran kanssa saada jossain välissä 😉

2. myprojectisme kirjoitti:

Ihana miniloma – nyt kun ei voi matkustaa kauas, näkee näitä lähiympäristönkin paikkoja ihan ”uusin silmin”. Itse olen haaveillut hieman sellaisesta Turistina Helsingissä – tyyppisestä minilomasta mutta se saa säiden vuoksi odottaa ainakin kesään.

• Jonna kirjoitti:

Minä yritin viime kesänä toteuttaa juuri samanlaista päivää, mutta se sitten jäi. Ehkä ensi kesänä sitten 🙂

3. villananna kirjoitti:

Meidän piti mennä jouluksi Flamingoon mutta sitten nousi nuo korona määrät, niin jäätiinkin kotiin…Joskus toiste sit. Tosi ihanan raikas huone teillä.

• Jonna kirjoitti:

Tosi hyvin siellä oli huomioitu kaikki rajoitukset! Uimassa ei ollut kuin kourallinen ihmisiä meidän lisäksi 🙂