Hae
Palasia Arjestani

Sattuipa somasti

Processed with VSCO with a6 preset

Mä oon päässyt viime aikoina melko hyvin treenaamaan. Crossfit-treenien lisäksi olen käynyt juoksemassa 1-2 krt/viikossa + kävellyt treeneihin ja takaisin. Joinakin päivinä olen myös kävellyt viiden kilsan matkan duuniin ja yrittänyt tehdä lihashuoltoa kotona niin paljon kuin ehdin. Tämän hetkisestä jumitustilasta päätellen ihan liian vähän.

Mä oon treenaamisen osalta päässyt nyt aika hyvään flowhun. Yritän parantaa peruskuntoa ja samalla kestävyyttä treeneissä. Yritän opetella tekniikoita entistä paremmaksi (varsinkin painonnostossa…) ja opetella uusia taitoja. Kippitekniikoissa tatsi on ihan hukassa, käsilläkävely ei onnistu enää ollenkaan enkä saa toisella jalalla tehtyä yhtäkään pistoolikyykkyä. Työn sarkaa siis riittää!

Processed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with a6 presetEilinen treeni oli aika kammottava. Normaalisti jokaisessa treenissä on edes joku ”vahvuus”, mutta tässä ei kyllä ollut minkäänlaista. Olen edelleen todella heikko punnerruksissa, mutta voimatasot sentään nousee koko ajan. Metconi sisälsi pelkästään toes to bareja (en osaa enää kippiä) ja thurstereita (kukapa näistä nyt tykkäisi!). Kädet aukes, forkut veti ihan jumiin, puristusvoima ei riittänyt ja olkapäät vihloi thurstereissa. Oikein mukavaa. Toisaalta ymmärsin myös sen, että heikkoudetkin on käännettävissä vahvuudeksi. Se vaan vaatii vähän duunia 😉

Mitkä liikkeet teiltä ei suju tai minkälaiset treenit vie selkeästi epämukavuusalueelle?

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.