Hae
Palasia Arjestani

Kova kolmen kopla

Tällä viikolla olen päässyt kahdesti treenaamaan ja punnerrushaasteesta on eilinen tekemättä. Loppuviikko näyttää vähän siltä, että ainakaan tänään enkä kyllä huomennakaan treenaamaan eksy. Pikkujoulut nimittäin ohjelmassa tänä iltana 😀 Katsotaan sitten sunnuntaina mikä on fiilis! Mulle on aika epätavallista jumpata näin vähän, mutta joskus viikot vain menee näin. Eilisen treenin skippasin lapsen takia. Hän itki ikäväänsä jo aamulla enkä olisi häntä ehtinyt nähdä illallakaan jos olisin salille mennyt. Tyttö on mulle tärkeintä elämässä eli hänen ehdoillaan mennään täysin <3

kuvia 008kuvia 007kuvia 003kuvia 004

Koska treenikertoja on tällä viikolla näin vähän niin pyrin alkuviikon treeneissä panostamaan raskaisiin perusliikkeisiin. Bodausaikoina ihmettelin miten jotkut pystyy tekemään treeneissään vain perusliikkeitä. Itse kun olin tottunut, että täytyy treenata jokaista lihasta eristetysti ja välillä olkapään etu-, keski- ja takaosalle oli omat liikkeet ja treenit 😀 Nykyään perusliikkeet ja voiman hankinta on kaiken a ja o ja teen aina voimaliikkeet ensimmäisenä. Sitten jos treenikertoja on enemmän niin panostan wodeihin sekä skilleihin, kuten käsilläkävelyyn, pistoolikyykkyihin, kippileukoihin ja mitä näitä nyt on. Oma neuvoni onkin ihan jokaiselle sali- sekä crossfittreenaajalle että tehkä aina ensin voimaliikkeet ja jos jaksuja on niin sit vasta muut tilpehöörit.

kuvia 013kuvia 014kuvia 015

Tällä viikolla olenkin kahteen treeniin ympännyt kolme kovaa eli maastavedon, kyykyn sekä leuat. Bonarina push jerk voimana sekä wodina benchmarktreeni Diane. Maastavetoa en ole tehnyt kuukausiin ja se näkyi voimatasoissa. Vikassa setissä tein vissiin 90kg ykkösen. Kyykyssä vikan kolmosen tein 70kg ja push jerkissä 45 kilolla. Leukoja vetelin 4-5 toiston sarjoissa 5kg lisäpainolla. Dianessa tehtiin 21-15-9 toistoa maastavetoa (mulla 60kg) sekä handstand pushuppeja (tein kipaten yhdellä abmatilla). Aikaraja oli 8 minuuttia enkä saanut alle sen tehtyä.  Ihan hyviä treenejä, mutta huomasin miten on voimatasot hakusessa kyykyissä sekä maastavedossa ja tekniikka push jerkissä. Semmosta se on välillä 😉

No, ens viikolla lupaan olla reippaampi treenien osalta! Tänään on reipas vain tanssilattialla 😀 Onkos muita pikkujoulustelijoita liikkeellä tänään?

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.