Hae
Palasia Arjestani

Tyttöjen kesken.

Eilen jumpattiin tyttöporukalla, kun saatiin Malmille vierailevaksi tähdeksi Anna ja Niinallakin sattui treenit samalle ajankohdalle. Mä alottelin vähän tyttöjä ennen, kun halusin tehdä takaolkapäät samassa treenissä. Ennen vanhaan treenasin aina isännän kanssa ja nyt olen hyvin tottunut treenaamaan jo yksinään. Saan jopa kaikki käyttämäni painot yksin ylös ilman varmistajaa 🙂 Yksin saa jumpat vedettyä aika vauhdillakin läpi, mutta onhan se mukava välillä kun saa treeniseuraa ja sarjojen välissä saa höpötellä kaikkea maan ja taivaan välistä! Mulla kun päivät tuppaa kulumaan tuollaiseen melkein 1-vuotiaan kanssa, jonka sanavarasto rajoittuu äittään (äiti) ja ittiin (isi). Tiedä noistakaan, että tarkoittaako mitä luulen 😀 Aikaa tällä porukalla treeniin kului ihan kiitettävästi, mutta mitäpä sen väliä kunhan sarjat tehtiin kovaa ja hauskaa oli 🙂

Perinteiset treenivaate-esittelyt.
Paita better bodies/Gazoz ja pöksyt SOC/stadium

Koko porukka siis jumpattiin selkää ja suurin piirtein samoilla liikkeillä. Mulla on alaselkä ollut aika heikolla hapella parina viime päivänä niin jätin rack-vedon ja kulmasoudun tangolla pois. Pikkusen muunnteltu treeni siis.

1. Takaolat taljassa käsi kerrallaan 3x
2. Viparit kulmassa ko 2x
3. Leuat mo 3x ja vo 1x
4. Kulmasoutu kp 3x
5. Ylätalja vastaotteella 3x
6. Alatalja kapealla kahvalla 2x, ekassa sarjassa yksi pudotus

Leuoissa meni taas uudet enkat, kympin vedin myötäotteella omalla painolla! Vähän muistelen, että nyt aletaan sivuta vanhoja toistomääriä 🙂 Ens viikolla lisäpainoa vyötäisille roikkumaan. Käsipaino kulmasoutua tein kolme sarjaa 25 kilon käsipainolla. Pitkään aikaan en oo tätä liikettä tehnyt, mutta kylläpä tuli hyvä tuntuma! Erittäin onnistunut selkätreeni muutenkin, koska tänään on lihasarkuus oikeassa paikassa 😉

Jotain omituista häirintätekniikkaa menossa…. 😀 Tämmöstä meillä!

Leukoja vastaotteella
Ylös asti!

Pyllyllä puristaa jälleen 😀

Ysin taisin vetästä vastaotteella!

Treenin jälkeen otettiin pienet kuntotsekit pukkarissa ja täytyy sanoa, että Anna on kehittynyt hyvin! Tässä se nähdään mitä saa aikaiseksi, kun jotain oikeasti tahtoo ja sen eteen tekee töitä. Omakin kunto alkaa näyttää suht siistiltä pikku hiljaa, mutta ne puutteethan pomppaa peilistä välittömästä silmille… kädet ja olkapäät!! Pieni epätoivo meinasi iskeä asian suhteen illalla, mut turhapa tässä on murehtia. Treeniä vaan ja kyllä ne sieltä aikanaan tulee jos on tullakseen. Naturaalina on turha odottaakaan enää näillä treenivuosilla mitään kauhean suurta kasvuvauhtia. Töitä tehdään kuitenkin koko ajan niin saatanasti ja katsotaan mihin se riittää. En mä osais treenata muuten kuin kovaa eli vaikken koskaan enää kisaiskaan niin ei mun treenityyli miksikään muutu. Näillä mennään 🙂

Mammat bodaa ja bloggaa 🙂

Näin 😀

Pari random-räpsyä loppuun.

Me & my Hauber

Kirjastoreissulla kävin, taas….

Kaapista löysin glysiiniä. Auttaa tehostamaan esim. maksan toimintaa ja lievittää  PSM:ää.

 Olettekos muuten lukeneet Kaisa Jaakkolan blogia, löytyy täältä. Paljon mielenkiintoista asiaa ravinnosta ja kehon toiminnasta, suosittelen tutustumaan! Mulla on Kaisan vanhempi kirjakin tuolla hyllyssä ja uudempi odottaa postissa 🙂

Tänä aamun päivän paras hetki: aamukahvi <3

Meidän mainio mukula pesee itse omat varpaansa. Mitään kylvetystä tartte…. 😀

Tämmöstä tälle suunnalle! Kohta valmistautumaan salihommiin ja treenin kimppuun 🙂 Kahvia juuri litkin ja keräilen voimia. Tuo lapsukainen on juoksuttanut mua koko päivän ympäriinsä, melkoinen energiapakkaus! Kirppiksellä käytiin myös, mutta siitä lisää kunhan saan vähän kuvailtua.

Muksaa onsdagia! Muistakaa Jutta tänään illalla 🙂

8 kommenttia

  1. Anu kirjoitti:

    Uppeita naisia ruudun täydeltä! Se on totta, että kun yksin tulee treenattua, niin silloin harvoin kun saa reeniseuraa, tuntee itsensä HYVINKIN sosiaaliseksi 😀 Mutta hauska kuulla, että reeni ja seura oli mitä parhainta. Annalla tosiaan huikeaa kehitystä, mutta niin on sullakin 😉 Leuathan menee jo rutiinilla!SALITSEMPPIÄ, RYTKETTÄ ja RÄHINÄÄ!

  2. Jonna1983 kirjoitti:

    Joo sitä juttua riittää vähän liiankin kanssa kun käydään läpi tulevaisuuden suunnitelmat, kisajutut, treenit,lapset….Leuat kulkee kyllä hyvin taas kun on painoa saanut suht paljon alas päin. Toivottavasti saisin loput muskulat hankittua takas selkäpuolellekin ensi massakaudella :)Kerropas parhaat selänkasvatus vinkkis!

  3. NiiNii kirjoitti:

    Mä oon niiiin tottunut treenailemaan itsekseni, että en ees tiiä miten sitä pitäis saati sitten osais käyttäytyä yhteistreeneissä :))) Vois olla sosiaalisesti haastava tilanne! 🙂

    • Jonna1983 kirjoitti:

      Kyllä se jutusteluksi menee jos ei pidä huolta että myls treenaa hyvällä tahdilla. Eilen taidettiin Annan kans jopa onnistua treenaamaankin ihan normaalisti ja jutustelu hoidettiin sarjatauoilla 🙂

  4. Anna kirjoitti:

    Kiitos treeniseurasta muskelimimmit! Mä koitan tulla perässä 😉

    • Jonna1983 kirjoitti:

      Kiitti itsellesi! 🙂 huolestuttavan kovalka vauhdilla sä tulet perässä 😉 hui, en uskalla kuin ajatella miten paljon oot kehittynyt vuoden päästä! Toivottavasti mäkin oon ees vähän 🙂

  5. Anu kirjoitti:

    Jonna, kyllä tuo sun selkä ja muutenkin reenitekeminen ovat sellaista, josta mä otan mallia 😀 Mulla ei ole oikein muuta käsitystä selän treenamisesta kuin se, että tuntumaan pitää keskittyä huolella ja itsellä on vasta vähitellen alkanut niinkin perusliike kuin ylätalja tulla suht koht oikealla tekniikalla, mutta edelleen saa ihan joka kerta olla tosi huolellinen siinä. Samoin kaikki soudut, kulmasoutu varsinkin, tosi haastava liike! Leukoja en ole oikeastaan juurikaan vetänyt, teetkö niitä muuten myös leveällä myötäotteella?

    • Jonna1983 kirjoitti:

      Lihashuolto on se mihin mun pitäis kiinnittää enemmän huomiota niin saattais kehittyä paremmin. Nytkin on ranka aivan sikajäykkä 🙁 ei kuule paljon sivuasennot taivu :DSelän treenaamisessa on tosiaan tärkeintä tuntuma, mutta myös treenikulmien vaihtelu niin saa pattia vähän joka puolelle. Treenaatko selän kerran vai kahdesti viikossa? Voi olla et dieetin jäljeen saattais mun olla viisainta siirtyä taas kahden viikkotreenin taktiikkaan…Mä alotan leuat yleensä aina myötäotteella ja nyt sain kympin vedettyä sillä 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.